PrestaShop a strukturovaná data (Google rich snippets)

Microdata jsou způsobem, jak označit ve zdrojovém kódu webové stránky strojově čitelná data. Jejich zpracováním dostávají  roboti vyhledávačů informace o interním obsahu webu a dokáží jej promítnout do výsledků vyhledávání.

Ten kdo používá PrestaShop a zároveň má web zavedený v Search Consoli, tak se setká s chybovým hlášením ze strany Googlu:

  • Buď vlastnost offers, review, nebo aggregateRating musí být zadána
  • Chybí pole price
  • Je třeba zadat ratingCount nebo reviewCount
  • Chybí pole ratingValue
  • Několik recenzí bez objektu aggregateRating

Tyto problémy lze vyřešit opravou šablony a doplnění potřebných strukturovaných dat.

Pokud nemáte v pořádku responzivitu, tak se mohou vyskytnout tyto chyby:

  • Text je na čtení příliš malý
  • Klikatelné prvky příliš blízko u sebe
  • Obsah je širší než obrazovka

Pokud máte zájem o více informací nebo o řešení problému, tak se stačí ozvat:

Kontakt: info@web-eshop.cz

Cena: od 2000 Kč vč. DPH

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

1 × one =